Alla inlägg den 15 februari 2011

Av hej de - 15 februari 2011 17:28

T-Tja people!!<3<3 Alla hjärtans dag var det igår ja, hur var eran dag?? Min var chill, jag fick 2 lotter och Chocklad av mamma och pappa, jätte tack ni!!<3<3 Men nu lite grann,, min första kyss/puss var en gång förr-förra året (this is a true story)när vi satt på stolar i en stor ring och körde sanning eller konka._ låter barnsligt, det var det!! Ja IAF i slutet, men man visste nästan att det skulle bli så... ja ja tillbaka till min första kyss grej härra nu då!! Flaskan pekade på mig och den före frågade som-vanligt sanning eller konka?? Jag tyckte konka var bättre för jag ville inte prata inför hela min klass och en äldre klass också!! Hon/han sa att jag var tvungen att pussa ****** jag gick fram till honom, men tvekade ett större tag, ja tills dom andra började säga att jag MÅSTE göra detta någongång nu!! Tillslut gjorde jag det mot min vilja, men det var ju inget speciellt, det var bara personen jag inte gillade!! När det spårade ur, sa killarna i min klass att alla tjejer skulle gå ut ur deras rum och ställa sig på rad, vi gjorde det och alla killar kom på rad för att pussa och en och en,, om ni fattar vad jag menar asså... IAF så var det, det mest skrämmande jag varit med om, ja det är IAF en av dom 3 värsta!! ._. 

Ja nu imorgon är det maskerad-dag man får klä ut sig och den med bäst utkädd klass vinner ett pris!!;OO undrar vad man får... Min klass ska IAF vinna!! En av oss ska vara Olga, Någon kändis och jag själv ska vara en nörd!! ha-ha jag ska ha vanliga jeans och en skjorta instoppad innanför min jeans, hängslen dock. svarta och 2 tofsar rakt ut!! Nördigt va?? Om ni inte tycker det ge ett förslag bara så ska vi kolla det!! Det får avsluta dagens inlägg ha en fortsatt bra kväll för det ska jag ha som dansare!!<3<3 


See yah and Peace and Love people som gillar att klä ut sig, och se alla lärare som klätt ut sig till olika saker och ting!!<3<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

hejhej glada chej!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards