Direktlänk till inlägg 10 januari 2011

snö,snö,snö... sjukt less på snö!!

Av hej de - 10 januari 2011 16:20

Tjobreé, igår som ni säkert vet skrev jag ett sjukt seriöst inlägg, fast jag är ändå ganska nöjd med det!! Ha-ha som ni oxå vet har vi/jag faktiskt haft skola idag, första dagen var inte chill!! Jo förstås hade vi som vanligt idrott där vi sprang samma hinderbana i hela 30 min.!! Blev ganska trött (ganska= inte bara lite underdrift) o nu såhär efter precis efter skolan har jag ont lite här o var PGA idrotten. 

Såååå people, mer idag då!! Jo vi har fått läxa tills på fredag (engelska), glosor, men dom är rätt lätta så de gör inge!!<3 Iaf nu ska jag göra något som ni säkert tycker är jätte roligt!! saken är iaf att jag ska berätta vad jag har för kläder på mig just nu!! Jippie säger ni säkert men jag har: En puma kofta svart(dock jätte gammal, men den funkar ändå), en turkosa aktig T-shirt med texten " you are the apple in my eye!" var på rea 50 kr. på HM så jag slog till o köpte den (lr ja mamma köpte den),jo just de, jag har ju ett svart linne från JC oxå (dock är det ganska nytt, fick i jul)men ja,ja mer jag har på mig just nu är...!! Ett par jeans från Monkey!!<333 Yupp,, smycken som vanligt har jag ju alltid, ja lite iaf!! Dom är, ett guldhalsband, en klocka, 3 snoddar o nå bandgrej (de 2 sista sakerna är dock inte smycken, men man kan ju räkna upp dom ändå!!) o ett stort silver färgat silver armband för 25 kr. som jag köpte i somras!! Hahaha, vet att jag har en del gamla kläder/smycken på mig just nu, men spela roll de e juh coola!! Just nu lyssnar jag på musik<3 Nåja just de rubriken ja, den stämmer it med så mycket annat hära!! Så tänkte bara säga lite kort att jag är sjukt less på snö, lr ja less på kyla snarare ja... Ja de e ju typ -30 sååå... Bara it lite kallt he-he._. 


Ha-ha låten som jag lyssnar på._ ni tycker säkert att jag verkar helt depp när jag lyssnar på en sånhär låt, men faktiskt är jag väldigt pigg o glad- som frisk nötchockld<3


Jag känner mig så ensam så liten o svag, kan inte nå dig när jag vill behöver sig i min vardag. En sak jag undrar varför kunde du inte stannat kvar??

Drömmer mig bort jag saknar dig o allt vi har, jag gråter mig söms för jag saknar dig som f*n försöker klara varje dag men de e tung att ta sig fram, vill inte ha det såhär, men det är väl meningen vaknar med tårar o vill bara somna om igen, du var den bästa, du var den ända du var så trygg o nåt sånthär fick inte hända ja trodde att du hade samma känslor för mig, men nu vet jag att jag är starkare utan dig, kommer aldrig glömma men vill inte minnas oss för ju mer jag tänker på det så saknar jag oss, en dag i taget, som vanlig fast värre, du var min hjälte men nu finns du inte längre...


Som sagt tycker ni säkert att jag är helt depp,, men men spela roll, tycker jag har skrivit nog om denna dag...


See yah and peace and love people som vågar erkänna att mitt inlägg var fett grymt!!<3<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hej de - 15 februari 2011 17:28

T-Tja people!!<3<3 Alla hjärtans dag var det igår ja, hur var eran dag?? Min var chill, jag fick 2 lotter och Chocklad av mamma och pappa, jätte tack ni!!<3<3 Men nu lite grann,, min första kyss/puss var en gång förr-förra året (this is a...

Av hej de - 13 februari 2011 19:57

Tjobreé jobbiga män i skor ha-ha nä ni är jätte söta!!<3<3 Men IAF lyssnar jag på If we ever met again- Timbaland, Katy parry Den är bra bara att jag håller på att nöta den nu ha-ha gammal är den och jag är efter jag vet, men spelar det nån r...

Av hej de - 13 februari 2011 14:21

Heej,, dagens inlägg kallas: "En plats i solen..." Nee skämta bara, men det är titeln på en bok som jag förmodligen aldrig kommer läsa (men säkert bra)!!  Idag har jag just inget för mig, men jag ska nog dra nu,, ni vet dagens sysslor...._.    ...

Av hej de - 12 februari 2011 18:50

Tjobreé jag har ju varit sjuk ett tag nu._.  F: Mån. kväll T: Fre.  Men nu lite saker jag har gjort nu då...Jag har hahaha inte gjort så  mycket,, ironiskt va?? Men IAF så har jag börjat sett på The secret life of the American thhenager, har sett...

Av hej de - 7 februari 2011 17:42

Tjobeé på er, just nu har man inte mycket för sig... Eller vad säger ni??  IAF lyssnar jag på en sorglig låt nu... Tycker jag,, I Heard of a girl (Miss Li acoustic version) Spotify!! Tycker den är jätte vacker om man speciellt lyssnar på texten... ...

Presentation

hejhej glada chej!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards