Direktlänk till inlägg 10 januari 2011

VARNING: för oceriöst inlägg!!

Av hej de - 10 januari 2011 16:15

hahaa, Peace and Love har gjort en enorm insatts med inlägg medans jag it har gjort något ting!! menmen...!! som hon saa så hade vi varit med varandra i går men it gjort något inlägg för att vi var för trötta (messt hon men shhh...!!) och för att vi var med och hoss min dagis bäästis (typ). det var skojjigt, men lite sen lunch det blev typ vid 16.20 ;)

menmen... idag var Peace and Love på skolan medans jag börjar imorgon istället!! man är jhu lite nervös åå såå men när allt börjar så blir det nog bra, tror jag?? fasst när skolan väl har börjat så är det bara 2veckor åå 3dagar tills jag åker till Mexico!!♥

Min dag; dagen började för mig kl 7.30 då morsan och farsan väkte mig innnan de åkte till jobbet... men som vanligt så somna jag om och vaknade sen själv (typ för jag kunnde it sova längre) kl 8.20 såå sen så försökte jag väka min broder fasst han var omöjlig!! såå efter ett par försök så gick jag och värmde en talrik gröt och åt min frukost. jhaa sen har jag väll bara hållt mig hemma!! fasst det som värkligen har hänt är att:

1: har gjort om och städat mitt rum!!

2: skottat infarten till garaget!!

3: gått til F&F och fikat!!

det är typ allt som jag hitils har gjort (förutom att blogga!!) idag, fasst ikväll ska jag fixa för imorgon och se på Top Model!! (y' 

Imorgon: är det skola som gäller för mig och typ alla andra oxå!! men det stora som kommer hända mig är; att min brosa åå mammi och pappi ska åka till Umeå för att få brosans (typ) resultat för vad som har hänt och om det som måste hända lr det som it har hänt!! (haha fattar om typ it någon fattar någonting!!) 

 

okejj... hahahaha.... kom typ precis på att (som Peace and Love redan sagt!!) jag och Peace and Love hade ett SERIÖCT sammtal på vägen hem från...eh... min dagis kompis!! -.- 

en fråga till Peace and Love: vad ska vi kalla F******?? 

 

jhhaaa... är ganska nöjd med mitt inlägg så vill it sabba till allt nu så..!!

 

see yha and peace and love people som faktiskt kan vara normal när de vill!!<3<3 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hej de - 15 februari 2011 17:28

T-Tja people!!<3<3 Alla hjärtans dag var det igår ja, hur var eran dag?? Min var chill, jag fick 2 lotter och Chocklad av mamma och pappa, jätte tack ni!!<3<3 Men nu lite grann,, min första kyss/puss var en gång förr-förra året (this is a...

Av hej de - 13 februari 2011 19:57

Tjobreé jobbiga män i skor ha-ha nä ni är jätte söta!!<3<3 Men IAF lyssnar jag på If we ever met again- Timbaland, Katy parry Den är bra bara att jag håller på att nöta den nu ha-ha gammal är den och jag är efter jag vet, men spelar det nån r...

Av hej de - 13 februari 2011 14:21

Heej,, dagens inlägg kallas: "En plats i solen..." Nee skämta bara, men det är titeln på en bok som jag förmodligen aldrig kommer läsa (men säkert bra)!!  Idag har jag just inget för mig, men jag ska nog dra nu,, ni vet dagens sysslor...._.    ...

Av hej de - 12 februari 2011 18:50

Tjobreé jag har ju varit sjuk ett tag nu._.  F: Mån. kväll T: Fre.  Men nu lite saker jag har gjort nu då...Jag har hahaha inte gjort så  mycket,, ironiskt va?? Men IAF så har jag börjat sett på The secret life of the American thhenager, har sett...

Av hej de - 7 februari 2011 17:42

Tjobeé på er, just nu har man inte mycket för sig... Eller vad säger ni??  IAF lyssnar jag på en sorglig låt nu... Tycker jag,, I Heard of a girl (Miss Li acoustic version) Spotify!! Tycker den är jätte vacker om man speciellt lyssnar på texten... ...

Presentation

hejhej glada chej!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards