Direktlänk till inlägg 19 januari 2011

Justin Bieber vs. Spaghetti cat

Av hej de - 19 januari 2011 15:44

Tenare mannen!!! 

Nu sitter jag och deppar, runt en kategori som kallas problem... Som ni vet har jag varit ganska deppig idag och på sista tiden och vill börja om på nytt, genom att börja lyssna på massa Justin Bieber låtar... Nee jag skämta!! Men visst är han bara för SÖÖT??!! 

Dagens VARNING!! Jag har  mina 3 saker jag ska säga nu...

Varning 1:Det är Peace and Love här (om ni it märker de)!! 

Varning 2: See yah tycker inte JB e söt (eller bra sångare, men det håller jag med om) 

Varning 3: Det är väldigt kallt ute så gå inte ut!!! (Om du är lätt fryst<3) 


Så antar att det var mina 3 varningar!! Men stanna kvar jag har mera att säga dig...

Dagens låt!! Efter som att rubriken är väldigt tydlig är det klart att dagens låt är: Justin Bieber and Spaghetti cat!! Jag lovar det finns en låt som heter så... Jag brukar skämta men det här där SERIÖST!! Okej jag skulle nog bör döpa om detta inlägg, men palla när man hittat på så fin rubrik redan!! Nu ska jag berätta vilken bok som är dagens måste skaffa och läsa bok._. 

Dagens måste skaffa och läsa bok!! Såklart vill man ha någon bok som värkar spännande och ryslig (IAF om man heter Peace and Love) Så Dagens måste skaffa och läsa bok blir!!! The diving pool av den kända författaren Yoko Ogawa som är känd för sina mest skämmande (eller vad man nu ska säga) böcker!!

Den är skriven år 1990 och är 164 sidor lång och Originalet är skrivet i Japan och såklart på Japanska då.

Nog om böcker?? Ja kanske...<3 

Nu har jag bara en sak till att berätta om det är nämligen...

Dagen stora nyhet!!(jag vet det låter sjukt tråkigt men det är en rätt stor grej) Det är ändrade stjärntecken OMG!! 

Stenbocken: 20 jan- feb 15 

Vattumannen: 16 feb- mars 10 

Fiskarna: 11 mars- 17 april 

Väduren: 18 april- 12 maj 

Oxe: 13 maj- 20 juni 

Tvillingarna: 21 juni- 19 juli 

Kräftan: 20 juli- 9 Agu. 

Lejonet: 10 agu- 15 sep 

Jungfrun: 16 sep- 29 okt

Vågen: 30 okt- 22 nov 

Skorpionen: 23-28 nov 

Och vårt nya stjärntecken:

Ormbäraren: 19 nov- 16 dec

Skytten: 17 dec- 19 jan


Anledningen till att det är nya stjärntecken är att jordklotet befinner sig i en annan position idag än för 3000 år sedan när astrologins grunder lades. Jordens axel har helt enkelt ändrat position i relation till stjärnornas position på himlen. Så hoppas att du blir nöjd med vad för stjärntecken du än får... Själv är jag ganska stolt eftersom att jag har kvar mitt tidigare!!<3 


Vänta bara en sak till vill jag skriva!! Snälla stanna kvar!!<3 

Skälet till att jag väljer denna, som en "vinnare" är att det är himla bra, roligt, och har allt och att vi håller på att göra en film i SO:n och vi har fått massor av ideér av denna TV- serie!! 

Dagens bästa TV-serie: Solsidan!!! 

Om ni har sett den måste ni bara hålla  med, ja det är IAF en av dom bästa!! Om ni inte har sett denna serie säger jag bara: 

MEN TA OCH TITTA PÅ DEN SÅ SKA DU FÅ SE HUR BRA DEN ÄR!! 

Tack för mig alla underbara män i skor!!

See yah and Peace and Love People som kanske har fått nytt stjärntecken, upptäckt en ny bra låt, upptäckt en ny bok och folk  som har läst mina 3 varningar eller kanske en ny bra TV-serie!! 

Om ni har upptäckt någonting nytt i detta inlägg borde ni vara glada att jag skrev idag!!<3<3


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hej de - 15 februari 2011 17:28

T-Tja people!!<3<3 Alla hjärtans dag var det igår ja, hur var eran dag?? Min var chill, jag fick 2 lotter och Chocklad av mamma och pappa, jätte tack ni!!<3<3 Men nu lite grann,, min första kyss/puss var en gång förr-förra året (this is a...

Av hej de - 13 februari 2011 19:57

Tjobreé jobbiga män i skor ha-ha nä ni är jätte söta!!<3<3 Men IAF lyssnar jag på If we ever met again- Timbaland, Katy parry Den är bra bara att jag håller på att nöta den nu ha-ha gammal är den och jag är efter jag vet, men spelar det nån r...

Av hej de - 13 februari 2011 14:21

Heej,, dagens inlägg kallas: "En plats i solen..." Nee skämta bara, men det är titeln på en bok som jag förmodligen aldrig kommer läsa (men säkert bra)!!  Idag har jag just inget för mig, men jag ska nog dra nu,, ni vet dagens sysslor...._.    ...

Av hej de - 12 februari 2011 18:50

Tjobreé jag har ju varit sjuk ett tag nu._.  F: Mån. kväll T: Fre.  Men nu lite saker jag har gjort nu då...Jag har hahaha inte gjort så  mycket,, ironiskt va?? Men IAF så har jag börjat sett på The secret life of the American thhenager, har sett...

Av hej de - 7 februari 2011 17:42

Tjobeé på er, just nu har man inte mycket för sig... Eller vad säger ni??  IAF lyssnar jag på en sorglig låt nu... Tycker jag,, I Heard of a girl (Miss Li acoustic version) Spotify!! Tycker den är jätte vacker om man speciellt lyssnar på texten... ...

Presentation

hejhej glada chej!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards