Direktlänk till inlägg 17 januari 2011

Vad menar ni med det va...??!!

Av hej de - 17 januari 2011 18:26

Hej hej människor som lever på denna jord just nu och vill behålla sin plats här ett länge tag!!

Som ni kanske vet har jag varit sjuk ett längre tag över helgen, men faktume de har jag gått till skolan idag... Ett väldigt intressant länge tag att få fördriva tiden med mer eller mindre kunskap. Okiej nu ska jag vara lite mera tydlig och säga att jag är ledsen att ni fick uppleva dom här otydliga meningarna!!._. Jo just det tycker jag synd om dig See yah som upptäckte att din stora kärlek har svikit  dig!! Nä men det där visste jag faktiskt från ett längre tid tillbaka, om vi nu pratar om samma DEN...._. 

IAF nu ska jag berätta en HEMLIS!!! OMG!! 

Det är att jag har 3 OMG tröjor/skjortor/linnen på mig OMG!!! alla läsare läs inte detta!! Det är ett personligt svar till See yah!!! 

SVAR:See yah!! Man stavar det--> tjocksockar int-->socksockar ._. seriöst det är sämre än vad jag stavar och ja är USEL!! Nåja ska it mobba See yah nå mer<3 


You might be crazy have I told you lately that I love you?? You're the only reason that I'm not afraid to fly and it's crazy that someone could change me, I don't even care when they say you're a little bit off, If it was raining you would yell at the sun pick up the peaces when the damage is done you say it's just another day in the shade but look at what a mess we made...


See yah and peace and love alla som diggade min text det är till en speciell person, ni vill veta vem va?? Jo mig!! Hemliga jag!! jag avsyr när jag skriver texter till mig sälv._ <3<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hej de - 15 februari 2011 17:28

T-Tja people!!<3<3 Alla hjärtans dag var det igår ja, hur var eran dag?? Min var chill, jag fick 2 lotter och Chocklad av mamma och pappa, jätte tack ni!!<3<3 Men nu lite grann,, min första kyss/puss var en gång förr-förra året (this is a...

Av hej de - 13 februari 2011 19:57

Tjobreé jobbiga män i skor ha-ha nä ni är jätte söta!!<3<3 Men IAF lyssnar jag på If we ever met again- Timbaland, Katy parry Den är bra bara att jag håller på att nöta den nu ha-ha gammal är den och jag är efter jag vet, men spelar det nån r...

Av hej de - 13 februari 2011 14:21

Heej,, dagens inlägg kallas: "En plats i solen..." Nee skämta bara, men det är titeln på en bok som jag förmodligen aldrig kommer läsa (men säkert bra)!!  Idag har jag just inget för mig, men jag ska nog dra nu,, ni vet dagens sysslor...._.    ...

Av hej de - 12 februari 2011 18:50

Tjobreé jag har ju varit sjuk ett tag nu._.  F: Mån. kväll T: Fre.  Men nu lite saker jag har gjort nu då...Jag har hahaha inte gjort så  mycket,, ironiskt va?? Men IAF så har jag börjat sett på The secret life of the American thhenager, har sett...

Av hej de - 7 februari 2011 17:42

Tjobeé på er, just nu har man inte mycket för sig... Eller vad säger ni??  IAF lyssnar jag på en sorglig låt nu... Tycker jag,, I Heard of a girl (Miss Li acoustic version) Spotify!! Tycker den är jätte vacker om man speciellt lyssnar på texten... ...

Presentation

hejhej glada chej!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards