Alla inlägg den 7 januari 2011

Av hej de - 7 januari 2011 18:46

Hej hopp!! Tyvärr people har jag it hunnit uppdatera nå mer än imorse... Rubriken ja... Ni fattar nog it nå av den " Ska jag??" Jag ska berätta men ni får lov att vänta!! Klarar ni de??._. Men iaf skälet till att inget bloggande är att jag har varigt o åkt slalom i Måttsund!! Super kul!! (komentera om ni såg mig nån stans... Hmm lite svårt kanske för att liksom ni har juh it sett nån bild på mig lr See yah här på bloggeen..<3) Iaf var det super duper kul att åka första gången detta år!! OMG!! 

Vill tacka See yah för ett oceriöst inlägg tidigare idag + ett litet ceriöst oxå OMG!! 

Jodå!! Rubriken ja... Jo jag ska nog köpa en ring(lr snarare 2), lr ska jag...?? KOMENTERA people,, snälla för mig??!!._. Det är iaf 2 ringar som sitterihop,, ni vet...?? Nåja om ni it vet tycker jag ni ska gå o kolla om ni ser nån sån som passar in på min beskrivning,, P.S dom är super söta så tycker alla ska ha en<3<3 lr hur?? 

Iaf hoppas ni har en bra eftermiddag lr vad man nu brukar säga... 


See yah and peace and love people som är som jag, liten, liten, liten men coolast!!<3<3

Av hej de - 7 januari 2011 16:08

rubriken talar för sif själv, tycker jag iaf!! idag har jag bara varit hemma (utan peace and love) och it gjort någoting annat än att tvättat håret (och bytt kläder, kammat håret, tänderna You know!!) och typ sett på film.... med julmust... fasst jag har haft såå sjukkt i magen att det it går att beskriva!! fasst det är såå klart många som har uppleft det jag kännde, lr till och med känner det nu!!

 

nu ska jag tala lite seriöct eftersom Peace and Love fick ta ett Ooseriöct inlägg (avensjuk..). alla vet att barn och vuxna har det svårt i andra länder och såå... men varför hjälper vi it till då. så jag tycker att ni alla som läser detta ska gå med i Unicef och hjälp svårt sjuka människor, hjälp dem att få ett livet de förtjänar. som t.ex kriget mellan Iran och Irak.. alla har jhu typ glömt bort det BARA för att det it är aktuelt.. men kriget är fortfarande!!!! så gör något, hjälp människor som behöver det mer än DUtänk dig att du tar bort 50kr i månaden, hur känns det?? känns det okejj?? så gör något!! om it, tänk efter noga om du it vill hjälpa en hel familj i t.ex en månad??

 

haha okejj, tackka mig senare hörni ;) 

 

see yha and peace and love people som hjälper andra människor!! ♥♥  

Av hej de - 7 januari 2011 10:55

Så nu sitter man här igen, framför datorn o minns otroligt nog(för min del) att man faktiskt har en blogg._ Vill tacka See yah för tidigare inlägg!! Så vad ska man skriva nu då?? Jo jag vaknade nyss o är ensam vaken hemma, känns lite leeskit(lr NOT)!! Men visste ni en sak?? Svar: såklart it ni var juh it me!!

Men iaf saken jag skulle säga var att......JO förseten de e 2 saker jag skulle säga men: 

1: Igår pratade jag med See yah & vi kanske ska träffas idag...

2: Det är någonting som låter från väggen...._. 

Nåja ska nog börja väcka dom andra, Åh nu vaknade dom!! 


see yah and peace and love people, you know... Jag är lite övertrött!!<3<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

hejhej glada chej!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards