Alla inlägg den 9 januari 2011

Av hej de - 9 januari 2011 20:12

Hej, hej igen hahaha bara för att jag bloggade för typ 20 min. sen vill jag ändå blogga igen!! Jag vet att jag it har skrivit särskilt intressant o även om de råkar vara de har jag it skrivit nå många ceriöcca inlägg (om nu något ceriöcct._.) men nu fick jag lust att göra det....

VARNING!!men läs ändå,, de kan bli intressant (Oj vilket självförtroende jag fick helt plötsligt!!) 


Har jag någon talang?? En dröm jag skulle vilja nå...

Om jag gissar rätt har de flesta en dröm de skulle vilja nå, men istället för att ta första steget tänker ni säkert " Nee men det är ingen idé att jag ens försöker..." Men kom ihåg att du bara lever en enda gång, och om du it har uppfyllt dom drömmar du så mycket skulle vilja nå på den tiden du har här på jorden ä det ditt problem!! Varför skulle du it kunna uppfylla dom drömmarna?? O du kanske tycker att du inte har någon talang, helt talanglös o kan ingenting... Men det är du inte!! Alla har någon sorts av talang o om du it vet om den så sätt igång o leta reda på den då!! Kom ihåg du lever bara en gång, njut av varje sekund du är vid liv!! 


Nåja det var lite om vad jag hade att säga, det skulle bli längre men nu är jag trött (mobba it) så...


See yah and peace and love people som är sjukt trötta efter en jobbig dag!!<3<3



Av hej de - 9 januari 2011 19:03

Hej hopp alla små troll!! Idag var jag med See yah,, men vi gjorde inge inlägg idag tyvärr var vi trötta och vi skulle väl ända bara orka skriva typ "hej"!! Just nu är jag lite trött sov bara typ 5-7 h idag (just passande när de e skola imorn o alltT_T) 

Jo idag som sagt var jag me See yah o vi hälsa på en kompis till henne här,, ja dom har it setts på typ 6-7 år men, men!! 

Vi skulle träffas vid skolan men vi fick vänta ett tag men sen kom "den"!! Efter att vi stått där ett tag började See yah att prata om Winx Club om ni vet vad de e,, men de e iaf ett barnprogram...._. 

Det var kul att vara me dom,, men just nu sitter jag här o checcar in andras bloggar,, dom e Coola!!<3

Är väldigt ceriöcc nu, men när See yah o ja skulle gå hem från den här personen då pratade jag o See yah väldigt seriöst,, väldigt ovanligt!! & PGA. att jag var nära att bli övertrött är det nog ett mirakel att vi pratade som vi gjorde...Jo just de höll på att glömma att jag skulle svara på See yah´s fråga 

See yah: ska vi göra reklam för vår blogg sen??

Peace and Love(jag): Såklart vi ska, men då får du göra de okiej??

Ja det var väl det denna gång!! Men ni vet att jag älskar er... Puss puss &....


See yah and peace and love people som har för en gångs skull har lyckats med att göra någonting idag o it bara suttit hemma o väntat på att tiden ska gå snabbare (lr vad man nu brukar göra när man it har skoj) <3<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

hejhej glada chej!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards