Alla inlägg den 5 januari 2011

Av hej de - 5 januari 2011 19:24

okejj ville bara typ att jag it kommer skriva nåå mer idayy!! men L*** kanske kommer och skriver lite senare!! men som sagt så ska jag se fil 20.00 typ!

men skriver more to imorgon!! hahah måste bara säga att jag är stolt över min blandning mellan svenska and Engelska so if You don´t Like this so Fuck you!! ♥♥

 

see yha and peace and love people som sitter vid datorn jusst nu!! ♥♥

 

 

 

Av hej de - 5 januari 2011 18:26

 hahaha, åå vi tackkar Love and Peace för inlägget vi för ett tags sen fick!! idag har jag jobbat hoss Mammi på apoteket "shopping" i Lulää!! (Y' har oxå köpt en ShiiT göölig kläning på bikbok för 1/2 av 1/2 priset!! den är ganska kort, vit med blommor på (på gammalt sätt, typ!!) och där bak är det en ganska (typ lagon) stor roset (ganska platt!!)!! LÖÖw it!! ska ha med den till Mexicio.... och vi åker den 27/1, men då åker vi till Arlanda, och sen kl 7.00 nästa dag åker vi med planet (som kommer ta ca 12 TIM!!) till Mexico. 

hahaa vad kan man mer skirva dåe?? hhahha kanske att jaoow and mii fameliy kommer se filmen "the Thurist" imorgon med Jhonny Depp och Angelina Joline (Hugos förr förra ägare, You know!!..?). ska bli Kulligt (Y' 

 

ska typ gåe nue, ska se film senare ikväll!!


see yha and peace and love people som har åårkat läsa detta!! ♥♥ 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

hejhej glada chej!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards