Alla inlägg den 8 januari 2011

Av hej de - 8 januari 2011 17:32

haha jag tackkar Peace and Love för sina jätte fiina inlägg *hosthost* som hon har gjort för er!! känner att jag måste skriva ett oceriöst inlägg nu så nu har jag varnat er men gå ingen stans för då dödar jag er!! haha nee.. men ni ser jag har redan börjat flumma runt!! och då äree jhuu synd att Peace and Love it är här så jag kunnde hha någon attt flumma med lixom!!♥

min dag; hahaaa var ska man börja?? jhoo jag vakna av att brosan börja prata med farsan och sen åt jag (har faktiskt börjat äta ganska mkt frukost så känn på den Peace and Love!!) en talrik gröööt till frukost med kanell och socker!! mumsss...♥ och typ senare.. gjorde jag någonting och senare typ skotta jag infarten med farsan (Y' sen åkte vi till Lulhää för att handla mat på Maxii och hälsa på mammi på jobbet!! sen åkte vi hem (ganska självklart men shh...!!) och så börja jag teckna lite kläder (typ). och sen så börja Peace and Love smsa miig men vi hann it smsa så himla mkt för att sen skulle jag duka till midagen (duktig flicka va??) och nu så är jag här på bloggen!!

haha det blev jhu it så himla oceriöct änndåå!! lr?? haha det kanske blev det, och ni fattar väll ändå it nåå som jag skriver lr skrev!!..??!!

har ni kul?? jag vet ej iaf!! haha okejj undra om någon läser denna blogg men lyssna Peace and Love och svara på denna fråga i ditt nästa inlägg: ska vi senare typ ghöra reklam för bloggen??!! fiint vhaa?? ♥♥

 

nu ska jag haa kul!!!! kolla på detta;             haha visst syns det att jag har kuligt!!

 

vad ska ni ghöra ikväll då? själv ska jag se på film och äta popcorn i mängder... filmens titel isss "prinsen och jag 2" har aldrig sett 1an men sheet the samme!! haha många kommer typ svara så här: typ äta godis och se på TV lr film!! har jag rätt??

 

tycker att jag har skrivit nog mkt nu!!

 

see yha and peace and love people som ska ha lördas myyss!!♥

 

Av hej de - 8 januari 2011 14:22

Precis som ni vet börjar skolan snart,, för dom flesta redan på måndag & andra börjar lyckligtvis på tisdag._. Olyckligt vis är jag en av dom som börjar tidigare... Men vadå slut på lovet?? Vi har ju knappt hunnit ha jul-lov...Man har ju bara firat jul o nyår lr knappt de(iaf jag känner så...) 

Vad ska man skriva/göra en lördag som denna?? Jo kan berätta att de e 2011 (lite efter bara:P), o att See yah har fått mer pengar på sin mobil så då kan man äntligen smsa "den" igen._. (men jag är juh så smart att när "den" har pengar på mobilen har jag it nå batteri så good luck!!)<33 Jo på tal om See yah måste jag bara påminna "denne" om att vi FAKTISKT har en blgg tsm. O att "den" får skriva ett litet inlägg snart!!<3 

Hehe skönt att få det avklarat, att anklaga See yah lite grann,, haha nee men har så kul att det it finns roligare att skriva:)) Jo just de,, idag är det som ni säkert it visste att det är juh Lördag idag(jag skriver it fel, ni kan lita på att jag skriver rätt!! lr kan ni??!!) o då får man ju äta GODIS!! Men de e juh lite synd om dom som har godislöfte så då kan man juh passa på att it äta nå alls lr så gör amn som jag hade gjort o säkert många fler,, äta NÖTTER!! Ska it göra er besvikna o sitta o babbla på ett längre tag så.....


See yah and peace and love people som håller med mig om att loven ska bli längre men det braiga med skolan är typ att man får träffa sina friends igen!!<3<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

hejhej glada chej!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards