Alla inlägg den 11 januari 2011

Av hej de - 11 januari 2011 15:07

Tobreé angels!! 

Idag var min dag väldigt långtråkig._ om mi undrar varför är det inget mysterium...Jo jag var ju väldigt trött och det är ju Tisdag så jag är väldigt trött fortfarande då._ Men denna Tisdag är it som andra: 

1: om den skulle vara som vanligt skulle vi ha dans/jazz idag, men det börjar it denna vecka utan nästa!!

2: Jag håller på att "tappa" min nagel, fast det är som typ en nagel på en nagel o jag klöste upp den yttre och nu är det som att halva den nageln sitter fast i min andra nagel samtidigt som den andra halvan hänger löst!! Det gör så ont i den så jag vill bara slita av hela nageln, men då börjar det förmodligen blöda._ Ja,ja till nästa sak: jag sa ju i tidigare inlägg här att jag hade fått läxor i engelska glosor._ men dom här orden har vi IAF.<3 


passenger- passagerare

jump-hoppa 

important- viktigt 

scared- rädd 

terrified-skräckslagen, livrädd

kid/child-barn 

used to-brukade 

excited-spänd 

frightened-livrädd 

shit oneself- vara jätteskoj 

what if- men/vad händer om... 

parachute-fallskärm 

that's what-det är vad som händer 

this way-såhär 

old age-hög older 

get caught-fastna 

face-anskite 

relax-koppla av 

pull-dra 

superman-stålmannen 

kid-skoja 

no way- aldrig i livet 

brave-modig 

push-knuffa 

good point-bra tänkt 

silly-dum 

anyway-hur som helst 

ja,ja jag vet att ni tyckte de var fett skoj att få se vad jag har för läxa._ men nu måste jag skriva reflektion o träna läxa.....:S 


See yah and peace and love people som jag diggar o odiggar!!<3<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

hejhej glada chej!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards