Alla inlägg den 4 januari 2011

Av hej de - 4 januari 2011 17:10

Idag var jag på stan (med bästa, sötaste mig) själv._ men det var skojj, fast ja it köpte mkt heller<3 förutom en tröja,,(tänkte köpa en ring oxå men det blev it) vad har ni gjort idag dåe?? 

Okej bara för att jag ställer "massa" frågor kommer ingen komentera (känner mig mobbad). 

Som ni kanske märker har jag it någon (kompisen) hära så att vi akn blogga tsm.:'(( Nåja harre bäst!! 


See yah!!

And peace and love people som har gjort nå skojj idag, lr haft TRÅÅKIT hela dan!!<3<3


Av hej de - 4 januari 2011 12:45

hahaha, nu sitter man hära utan kompisar, och har trååkigt!! menmen typ kl 15.00-16.00 kommer typ en kompis komma så dåe blir det så mkt funny!! haha okeyy, men vad ska jag skriva!!!!...?..!!

har typ nyss gjort min läxa till resan till Mexico, längtar. gick ganska fort, hade jhu typ börjat för några dagar sen!! hihihi dukktig flikka vha??!!

okejj, börjar få slut på idéer vad jag ska skriva om. hehe, mm, eh.. jag har börjat skriva dagbok!! okejj, det var onödigt menmen... ja jusst dää, imorgon är det typ någon sårts "afton" och min familj kanske ska gå på någon bio, förslag?? blir tacksam för svar!!

okejj ska typ gåe nue!!

see yha and peace and love!!<3<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

hejhej glada chej!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards