Direktlänk till inlägg 3 januari 2011

chcklad gör min dag!!

Av hej de - 3 januari 2011 14:27

ja, rubriken talar för sig själv!! vi åt nämligen nyss.. ehh... var ska man börja?? Jo allt började när vi kom på att vi var lite sugna på fika... tjaa de blev ett ganska stort fika!!<3 vi tog nämligen massor av: glass (vanilj, gammaldags och choklad!!), daime i STORA mängder, choklad sås, strösel och praliner!! mumss... i början iaf!! mjow i början var det jätte gött!! Men mot slutet mådde man mäst bara illa-.-' jaoow, men som tur var så hittade vi saft som vi kunnde "svalka" oss med!! ;D mjow det var riktigt gott med saft, sen kom vi på att vi måste blogga lite(fast vi har gjort 3 inlägg före oxå, så detta blir det fjärde idag!!) <3 hahaha, joo det har vi!! men innana vi fikade så målade vi våra naglar, vilket gick ganska bra... lite barbie känsla lite här och var!! hhihi, busiit!! Hahha busigt.. visst,, men jag målade juh rosa + rosa glitter som jag satt fast sen så typ rosa på rosa så då känner JAG mig lite som en barbie<3<3 hahah men jag sa jhu dee!! men jag då typ rött + guld glitter och det är jhu typ = ?? vad är det för stil??!! Amme typ eehh... guld+rött= ganstaaa!!! haha värkligen!! är it det typ lite mer gata... så.. du tycke att mina naglar ser ut som en GATa!!..lr?? Njaa lite mer stil än en gata, men gansta har juh iaf STIL juh.. Men iaf tror jag att ni it orkar läsa mer såå.. vi kanske borde börja sluta??!!

 

see yha and  peace and love alla peolple som orkat med oss idag<3<3   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hej de - 15 februari 2011 17:28

T-Tja people!!<3<3 Alla hjärtans dag var det igår ja, hur var eran dag?? Min var chill, jag fick 2 lotter och Chocklad av mamma och pappa, jätte tack ni!!<3<3 Men nu lite grann,, min första kyss/puss var en gång förr-förra året (this is a...

Av hej de - 13 februari 2011 19:57

Tjobreé jobbiga män i skor ha-ha nä ni är jätte söta!!<3<3 Men IAF lyssnar jag på If we ever met again- Timbaland, Katy parry Den är bra bara att jag håller på att nöta den nu ha-ha gammal är den och jag är efter jag vet, men spelar det nån r...

Av hej de - 13 februari 2011 14:21

Heej,, dagens inlägg kallas: "En plats i solen..." Nee skämta bara, men det är titeln på en bok som jag förmodligen aldrig kommer läsa (men säkert bra)!!  Idag har jag just inget för mig, men jag ska nog dra nu,, ni vet dagens sysslor...._.    ...

Av hej de - 12 februari 2011 18:50

Tjobreé jag har ju varit sjuk ett tag nu._.  F: Mån. kväll T: Fre.  Men nu lite saker jag har gjort nu då...Jag har hahaha inte gjort så  mycket,, ironiskt va?? Men IAF så har jag börjat sett på The secret life of the American thhenager, har sett...

Av hej de - 7 februari 2011 17:42

Tjobeé på er, just nu har man inte mycket för sig... Eller vad säger ni??  IAF lyssnar jag på en sorglig låt nu... Tycker jag,, I Heard of a girl (Miss Li acoustic version) Spotify!! Tycker den är jätte vacker om man speciellt lyssnar på texten... ...

Presentation

hejhej glada chej!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards