Direktlänk till inlägg 8 januari 2011

Im bak!!

Av hej de - 8 januari 2011 17:32

haha jag tackkar Peace and Love för sina jätte fiina inlägg *hosthost* som hon har gjort för er!! känner att jag måste skriva ett oceriöst inlägg nu så nu har jag varnat er men gå ingen stans för då dödar jag er!! haha nee.. men ni ser jag har redan börjat flumma runt!! och då äree jhuu synd att Peace and Love it är här så jag kunnde hha någon attt flumma med lixom!!♥

min dag; hahaaa var ska man börja?? jhoo jag vakna av att brosan börja prata med farsan och sen åt jag (har faktiskt börjat äta ganska mkt frukost så känn på den Peace and Love!!) en talrik gröööt till frukost med kanell och socker!! mumsss...♥ och typ senare.. gjorde jag någonting och senare typ skotta jag infarten med farsan (Y' sen åkte vi till Lulhää för att handla mat på Maxii och hälsa på mammi på jobbet!! sen åkte vi hem (ganska självklart men shh...!!) och så börja jag teckna lite kläder (typ). och sen så börja Peace and Love smsa miig men vi hann it smsa så himla mkt för att sen skulle jag duka till midagen (duktig flicka va??) och nu så är jag här på bloggen!!

haha det blev jhu it så himla oceriöct änndåå!! lr?? haha det kanske blev det, och ni fattar väll ändå it nåå som jag skriver lr skrev!!..??!!

har ni kul?? jag vet ej iaf!! haha okejj undra om någon läser denna blogg men lyssna Peace and Love och svara på denna fråga i ditt nästa inlägg: ska vi senare typ ghöra reklam för bloggen??!! fiint vhaa?? ♥♥

 

nu ska jag haa kul!!!! kolla på detta;             haha visst syns det att jag har kuligt!!

 

vad ska ni ghöra ikväll då? själv ska jag se på film och äta popcorn i mängder... filmens titel isss "prinsen och jag 2" har aldrig sett 1an men sheet the samme!! haha många kommer typ svara så här: typ äta godis och se på TV lr film!! har jag rätt??

 

tycker att jag har skrivit nog mkt nu!!

 

see yha and peace and love people som ska ha lördas myyss!!♥

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hej de - 15 februari 2011 17:28

T-Tja people!!<3<3 Alla hjärtans dag var det igår ja, hur var eran dag?? Min var chill, jag fick 2 lotter och Chocklad av mamma och pappa, jätte tack ni!!<3<3 Men nu lite grann,, min första kyss/puss var en gång förr-förra året (this is a...

Av hej de - 13 februari 2011 19:57

Tjobreé jobbiga män i skor ha-ha nä ni är jätte söta!!<3<3 Men IAF lyssnar jag på If we ever met again- Timbaland, Katy parry Den är bra bara att jag håller på att nöta den nu ha-ha gammal är den och jag är efter jag vet, men spelar det nån r...

Av hej de - 13 februari 2011 14:21

Heej,, dagens inlägg kallas: "En plats i solen..." Nee skämta bara, men det är titeln på en bok som jag förmodligen aldrig kommer läsa (men säkert bra)!!  Idag har jag just inget för mig, men jag ska nog dra nu,, ni vet dagens sysslor...._.    ...

Av hej de - 12 februari 2011 18:50

Tjobreé jag har ju varit sjuk ett tag nu._.  F: Mån. kväll T: Fre.  Men nu lite saker jag har gjort nu då...Jag har hahaha inte gjort så  mycket,, ironiskt va?? Men IAF så har jag börjat sett på The secret life of the American thhenager, har sett...

Av hej de - 7 februari 2011 17:42

Tjobeé på er, just nu har man inte mycket för sig... Eller vad säger ni??  IAF lyssnar jag på en sorglig låt nu... Tycker jag,, I Heard of a girl (Miss Li acoustic version) Spotify!! Tycker den är jätte vacker om man speciellt lyssnar på texten... ...

Presentation

hejhej glada chej!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards